הזמנת מונית לנמל התעופה אינה דומה לכלל הנסיעות המקומיות במונית, מה שמצריך את הנהגים הלוקחים על עצמם נסיעות כאלה שימוש בציוד, אבזור ופתרונות נוספים.

משפחות רבות טסות מדי שנה ואף יותר מזה לחופשות משפחתיות מהנות, כאשר יותר ויותר משפחות טסות גם עם ילדים צעירים ואף עם תינוקות. טיסה עם תינוק מצריכה היערכות שונה, החל מבחירת המלון והאטרקציות, הזמנת מיטה לתינוק בחדר, רישום בחברת התעופה וקבלת עריסה במטוס (עד גיל תשעה חודשים ובהתאם לנהלי חברת התעופה). גם נסיעות מקומיות עם התינוק מצריכות פתון ובמקרה של השכרת רכב או הזמנת טיולים עם נהג של חברה חיצונית יש לוודא ולתאם מראש הגעת רכב הכולל כיסא תינוק.

גם בעת הזמנת מונית לנתבג כיסא תינוק נדרש לציון בהזמנה, לרבות גיל ומשקל התינוק, על מנת שהנהג המיועד יגיע מצויד בכיסא המתאים. חשוב לדעת כי החוק אינו מחייב הסעת תינוק במונית עם כיסא תינוק, ויחד עם זאת, בשל ראיית הבטיחות כערך עליון מרבית ההורים לא ייסעו נסיעות ארוכות במונית עם התינוק ללא כיסא בטיחות מתאים, כשם שלא יעשו זאת ברכב הפרטי (בו קיימת חובה חוקית בנסיעה עם כיסא בטיחות לתינוק בלבד). חגירת התינוק בחגורת הרכב יחד עם ההורה אינה מהווה פתרון בטיחותי ובמקרה של אירוע מסוג תאונה מסכנת הן את התינוק והן את ההורה.

בהזמנת מונית אל שדה התעופה, ולמעשה בהזמנת מונית פרטית לכל נסיעה ארוכה הכוללת תינוק, חשוב לוודא האם קיים בנמצא ברשות הנהג/ תחנת המוניות כיסא כזה. נהגים רבים בוחרים שלא לשאת ברכב באופן קבוע כיסא תינוק, מאחר וזה תופס מקום של נוסע, במרבית המקרים שלא לצורך. לא כל כיסאות הבטיחות נכנסים לתא המטען של הרכב, ואלה שכן תופסים מקום רב, המיועד לשאת מטען של נוסעים.

חלק מן הנוסעים בוחרים להביא ולשאת עמם אל נמל התעופה כיסא בטיחות שישמש אותם במונית וברכב השכור בחו"ל. מדובר בהחלטה שעשויה לסרבל את הנסיעה, מאר והעברת הכיסא במסוף המטען במטוס עשויה לדרוש תשלום נוסף, בידוק מחמיר יותר ועלויות נוספות, וכן גם הצורך להסתובב עם הכיסא בחו"ל, בטיולים מאורגנים, במעברים וכדומה. הזמנת כיסא בטיחות לתינוק הן במוניות אל השדה ומן השדה בחזרה הביתה לאחר הנחיתה, והן מחברת השכרת הרכב בחו"ל יספקו שירות נוח יותר בעלויות סבירות.

על מנת להבטיח הגעה של נהג המונית עם כיסא מתאים חשוב לתאם זאת מראש, ולמצוא נהג המספק את השירות- כאמור לא רבים מהם בוחרים לעשות זאת. מומלץ לתאם עם הנהג גם מועד איסוף בעת החזרה, למסור לידיו את פרטי הטיסה ומועד הנחיתה ולתאם נקודת מפגש, על מנת לחסוך את החיפוש אחר מונית מן השדה, ומרבית הסיכויים שלא תמתין אחת כזאת עם הכיסא הנדרש באופן אקראי.