בניגוד לשירות המוניות המקומי בו נעשה שימוש בחיי היום- יום, תכנון נסיעה והזמנת מונית לשדה התעופה מצריכה תכנון מוקדם והזמנה מבעוד מועד. תכנון הנסיעה לחו"ל כולה מתבצע לרוב שבועות רבים קודם לכן, כמו גם היערכויות נוספות דוגמת הזמנת מלון, בחירת אטרקציות תיירותיות, תכנון לוח זמנים לביקור בהתאם לאופי ומטרת הנסיעה, המרת כספים ופעולות נוספות. דווקא בתכנון הפרמטר החשוב הגעה לשדה התעופה, רבים נוטים לשכוח ומאמינים כי ניתן יהיה להשיג שירותי מונית לשדה התעופה באופן מידי.

במה שונה מונית לשדה התעופה מכל הזמנת מונית רגילה?

בחיפוש אחר מונית לנסיעה עירונית לרוב ההזמנה תהיה בסמוך למועד הנסיעה תוך הסתמכות על מספר תחנות מוניות מקומיות במקרה הצורך. נסיעה לשדה התעופה שונה באופייה בנסיעות אלה ממגוון סיבות:

גודל מונית- מרבית הנוסעים לשדה התעופה לוקחים עמם ציוד ומזוודות שלא תמיד יהיה להם מקום במונית רגילה. חשוב לציין את כמות הנוסעים, כמות המזוודות והציוד החריג בעת הזמנת המונית, על מנת לאפשר לתחנה/לנהג להיערך עם רכב מתאים. בהזמנה ללא הודעה מוקדמת לא תמיד יהיה בנמצא רכב כזה.

שעת הנסיעה- שדה התעופה פועל ומפעיל טיסות לאורך כל שעות היממה וגם בסופי השבוע, ונסיעה לשדה התעופה שצריכה להביא בחשבון הגעה מוקדמת בכשעתיים עד שלוש לטיסה עשויה להתרחש בשעות בלתי שגרתיות. שירות המוניות בדומה לשירותים אחרים מפחית את כוח האדם בשעות הלילה בהתאם לביקוש, וללא הזמנה מראש יתכן ותתקלו בקושי למצוא מונית פנויה.

מרחק- ככל שהנסיעה המתוכננת היא מעיר מרוחקת משדה התעופה הנסיעה תיארך יותר זמן, מה שמצריך תכנון והיערכות של הנהג המיועד בהתאם. נסיעה מנהריה לשם הדוגמה לשדה התעופה וחזרה של הנהג עשויה להתארך מעל חמש שעות בסך הכל, וללא הזמנה מראש לא תמיד יהיה בנמצא נהג מונית פנוי.

מחיר- כמו בכל תחום צרכנות גם בתחום הנסיעות במונית, האישון לילה וללא כל תחרות כל נהג יוכל לבקש מכם כל סכום העולה על רוחו. הזמנת מונית לשה התעופה מבעוד מועד תאפשר לכם לקבל את המחיר מראש, לבצע השוואה ולזכות למחיר הנסיעה ההוגן והתחרותי ביותר.

שירותי מוניות לשדה התעופה מספקים מענה יעיל ושתלם לנוסעים הרבים לשדה התעופה בכל עונות השנה ומהווים את הפתרון האולטימטיבי גם לבעלי רכב פרטי. הנסיעה אל השדה ברכב הפרטי מחייבת בהוצאות של דלק ומציאת פתרון חניה ארוך טווח לרכב – לעתים בחניונים מרוחקים המצריכים שימוש בשאטלים להגעה אל תוך הטרמינל המיועד. עלויות אלה מתקזזות עם עלויות הנסיעה במונית פרטית, האחראית להביא את הנוסע עד לפתח הטרמינל בבטחה, בנוחות ובזמן המתוכנן. חשוב לזכור: בכל הזמנה של מונית לנסיעה אל שדה התעופה יש לבקש את מספר הטלפון האישי של הנהג וכן של איש קשר מטעם התחנה, לצורך בירורים ופניות בעת הצורך.