בעולם גלובלי בו חברות וארגונים מחזיקים בשלוחות ברחבי העולם ומייצרים שיתופי פעולה עסקיים עם חברות וגופים במדינות שונות, נסיעות עבודה לחו"ל הן חלק משגרת היום של רבים. נסיעת עבודה בשונה מחופשה מתוכננת בקפדנות, לרוב מיועדת עבור עובד אחד בכל פעם (למרות שקיימים גם מקרים בהם מדובר בנסיעה צוותית או בהרכב רחב יותר). נסיעות עסקים מתוכננות על פי לוח הזמנים העסקי, תוך התחשבות בעובד ולקיחה בחשבון של זמני הטיסה, מנוחה והתרעננות, ולעתים גם זמן פנוי לבילוי מקומי.

באופן דומה חברות העוסקות במסחר ובשירותים גלובאליים גם מארחות עובדים משלוחות בחו"ל, לביקור, פגישות ועבודה במשרדי החברה בישראל. גם ביקורים כאלה מצריכים היערכות מצד הארגון, הן בהבאת האורח משדה התעופה, אכסונו במקום לינה ראוי, ליווי של הביקור ומתן מענה לצרכיו.

חברות וארגונים הנוהגים לארח ולשלח עובדים מחו"ל נוהגות להתקשר בהתקשרות קבועה עם חברת נסיעות והסעות, ועושות שימוש דרך קבע בשירותי מונית לשדה התעופה. נהג המונית הקבוע העובד עם הארגון מקבל לידיו את הכתובות הרלוונטיות ופרטי אנשי הקשר והנסיעות, ואחראי לאסוף את העובדים מביתם אל שדה התעופה, תוך תכנון הנסיעה לוח הזמנים. השירות ניתן גם לכיוון השני, איסוף העובדים השבים משדה התעופה והסעתם לביתם, כמו גם איסוף אורחים הנוחתים בישראל משדה התעופה אל המלון הממתין להם.

מדובר בשירות בסיסי ויעיל במיוחד, אשר מוריד מכתפי העובד את הטרדה שביצירת פתרון הגעה אל שדה התעופה. מעבר לזאת, העובד זוכה לתחושת חשיבות ויחס מכבד מטעם הארגון אותו הוא מייצג.

גם במעמד איסוף של אורח מחו"ל, נהג מונית קבוע העובד עם החברה יספק שירות של איסוף, לרבות המתנה בטרמינל עם שלט לזיהוי ולקבלת פנים של האורח מחו"ל.

עסקים וארגונים רבים מחזיקים בסניפים ועובדים בפריסה ארצית, מצפון ועד דרום, ועל כן בהתקשרות עם חברת נסיעות ו/או מוניות לשירותי הסעת מונית לשדה התעופה חשוב לוודא כי החברה מספקת שירותים זמינים בכל רחבי הארץ. בכל הנוגע לנסיעות לשדה התעופה קיים מעט מאוד מקום לגמישות ולטעויות, ונהג אשר אינו מתכנן מראש את המסלול, מועד היציאה ומועד האיסוף ומסלול הנסיעה עשוי להביא לשרשרת של איחורים ועיכובים ועד להפסד של טיסה.

פרמטר המחיר חשוב אף הוא בעיקר במקרה של ריבוי נסיעות אל שדה התעופה. מטבע הדברים בדומה לתחומי צרכנות נוספים התקשרות ארוכת טווח והתחייבות למספר נסיעות קבועות בחודש ו/או בשנה תביא למחיר נמוך יותר ממחיר של התקשרות ארעית אל מול תחנת מוניות מקומית.

יתרון נוסף של עבודה עם נהג מונית קבוע/ חברת מוניות אחת היא האחריות והכוב בכל מקרה של ליקוי או בעיה. פריט שנשאר במונית, שינויים בלוח הזמנים ובעיות נוספות ננות על ידי איש קשר קבוע, אמין ומקצועי.